Regulamin
REGULAMIN FORUM DYSKUSYJNEGO ABW
- Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z forum dyskusyjnego udostępnianego na stronie www.abw.gov.pl (zwanego dalej: Forum).
- Forum udostępniane jest drogą elektroniczną przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rakowieckiej 2A (zwaną dalej: ABW).
- Użytkownikiem forum może być osoba zajmująca aktualnie stanowisko pełnomocnika, zastępcy pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, administratora lub inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego (zwana dalej: Użytkownikiem).
- Forum umożliwia Użytkownikom zamieszczanie ich opinii na określony temat oraz poznawanie i komentowanie wypowiedzi innych osób.
- ABW nie bierze udziału w dyskusji na Forum, informacje istotne dla użytkowników umieszcza w zakładce Tablica Ogłoszeń.
- Każdy odwiedzający stronę Forum po wcześniejszej rejestracji i zalogowaniu się na Forum zgodnie z zasadami określonymi w punktach 7-9 regulaminu, może zapoznać się ze zgromadzonymi tam wypowiedziami (określanymi dalej, jako posty), publikować własne posty i zakładać nowe wątki (czyli rozpoczynać dyskusję na określony temat).
- Każdy korzystający z Forum zobowiązany jest do przestrzegania zasad niniejszego regulaminu.
- Do rejestracji niezbędne jest wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
- Rejestracja następuje po potwierdzeniu prawidłowego działania podanego przez Użytkownika adresu elektronicznego (służącego do logowania się na Forum) oraz zweryfikowaniu danych przez Administratora.
- Nazwa Użytkownika (dowolnie wybrany przez niego pseudonim podany w formularzu zgłoszeniowym) stanowi jego identyfikator.
- ABW nie ponosi odpowiedzialności za treść postów, z zastrzeżeniem punktu 13.
- Post nie może zawierać:
a) treści sprzecznych z prawem,
b) treści sprzecznych z dobrymi obyczajami (w szczególności obraźliwych, wulgarnych),
c) treści naruszających prawa ABW,
d) treści naruszających prawa innych osób (w szczególności szerzących nienawiść rasową, obraźliwych dla cudzych uczuć religijnych, godzących w cudzą godność, naruszających cudzą prywatność lub inne dobra osobiste),
e) treści naruszających zasady współżycia społecznego,
f) treści reklamowych,
g) wiadomości przesyłanych łańcuszkowo.
- ABW zastrzega sobie prawo do redagowania i/lub usuwania wpisów zawierających treści, o których mowa w punkcie 12.
- Moderatorzy czuwają nad przebiegiem dyskusji. Mają prawo usuwać posty sprzeczne z niniejszym regulaminem, a także przenosić wątki pomiędzy poszczególnymi częściami forum.
- Użytkownik może zgłosić naruszenie zasad regulaminu drogą mailową na adres forum@abw.gov.pl.
- Użytkownik zobowiązany jest poinformować administratora o wszelkich zmianach dotyczących:
- zmiany miejsca wykonywania pracy na stanowisku pełnomocnika ochrony lub jego zastępcy,
- odwołania z w/w stanowiska. - Adres IP, z którego został wysłany każdy post jest odnotowywany w celu kontrolowania przestrzegania zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
- ABW ma prawo blokowania dostępu do Forum Użytkownikom dopuszczającym się naruszeń niniejszego regulaminu.
- ABW zastrzega sobie prawo wprowadzania jednostronnych zmian do niniejszego regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie internetowej Forum.
ZGADZAM SIĘ Z REGULAMINEM FORUM I CHCĘ ZAŁOŻYĆ KONTO